Публични покани
Публични покани
v.
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 1 ОТ 2016 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на нови съдове за ТБО - кофи с вместимост 120 л. и контейнери с вместимост 1100 л." |
Прогнозна стойност | 65 900 лева без вкл. ДДС ( лимитна стойност) |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
23.03.2016 г. |
Срок за получаване на оферти | 17:00 ч. на 05.04.2016 г. |
Дата, час и място на публично |
15.00 ч. на 06.04.2016 г. в заседателната зала на община Садово на адрес: гр. Садово ул. "Иван Вазов" № 2, ет.4 |
Документи | |
Разяснения по условията на обществената поръчка |
|
Протокол на комисията |
Протокол от 21.04.2016 г. (публикуван на: 28.04.2016 г.) |
Договор |
Договор от 12.05.2016 г. (публикуван на: 01.06.2016 г.) |
Допълнителни споразумения за изменения в договора | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) | |
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора | . |
.
..
Възложител | Основно училище Христо Ботев, село Поповица, община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 2* от 2015 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на течно гориво газьол за отопление с шифър по ЕКП02144400045 за задоволяване потребностите на ОУ "Христо Ботев" с. Поповица за 24 м. от възлагането" |
Прогнозна стойност | 32 000 лв. без вкл. ДДС (не е лимитна стойност) |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
27.11.2015 г. |
Срок за получаване на оферти | 13:30 ч. на 09.12.2015 г. |
Дата, час и място на публично |
10.12.2015 г., 12:00 ч. в учителската стая на ОУ "Христо Ботев" |
Документи |
Публична покана |
Разяснения по условията на обществената поръчка |
|
Протокол на комисията |
Протокол от 10.12.2015 г. (публикуван на: 11.12.2015 г.) |
Договор |
Договор от 12.12.2015 г. (публикуван на: 11.12.2015 г.) |
Допълнителни споразумения за изменения в договора | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 28.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №2000000013 от 28.12.2015 г. в размер на 2 959.21 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 12.01.2016 г.)
|
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора | . |
..
Възложител | Основно училище Христо Ботев, село Поповица, община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 1* от 2015 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Избор на изпълнител за доставка на храна за нуждите на ОУ Христо Ботев, село Поповица, община Садово, област Пловдив" по обособени позиции: Позиция №1 "Доставка на закуски за ученици от 1 до 4 клас" и Позиция №2 "Приготвяне и доставка на топъл обяд за ученици от 1 до 8 клас" |
Прогнозна стойност | 26 500 лв. с вкл. ДДС (лимитна стойност) |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
21.10.2015 г. |
Срок за получаване на оферти | 17:00 ч. на 03.11.2015 г. |
Дата, час и място на публично |
04.11.2015 г., 12:00 ч. в учителската стая на ОУ "Христо Ботев" |
Документи |
Публична покана |
Разяснения по условията на обществената поръчка |
|
Протокол на комисията |
Протокол (публикуван на: 06.11.2015 г.) |
Договор |
Договор по обособена позиция 1 (публикуван на: 06.11.2015 г.) Договор по обособена позиция 2 (публикуван на: 06.11.2015 г.) |
Допълнителни споразумения за изменения в договора | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
Плащания по обособена позиция 1 На 03.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000004214 от 30.11.2015 г. в размер на 792.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 12.01.2016 г.) На 29.01.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000014314 от 29.01.2016 г. в размер на 940.01 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 25.02.2016 г.) На 09.03.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000014366 от 29.02.2016 г. в размер на 556.51 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.04.2016 г.) На 31.03.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000014410 от 30.03.2016 г. в размер на 987.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.04.2016 г.) На 04.05.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000014464 от 28.04.2016 г. в размер на 611.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 14.06.2016 г.) На 09.06.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000014509 от 31.05.2016 г. в размер на 654.98 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 12.07.2016 г.) На 09.06.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000003484 от 31.05.2016 г. в размер на 47.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 12.07.2016 г.) Плащания по обособена позиция 2 На 01.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000000189 от 30.11.2015 г. в размер на 1 248.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 12.01.2016 г.) На 28.01.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000000200 от 28.01.2016 г. в размер на 1 500.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 23.02.2016 г.) На 25.03.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000000214 от 25.03.2016 г. в размер на 1 650.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.04.2016 г.) На 25.04.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000000221 от 25.04.2016 г. в размер на 1 125.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 13.05.2016 г.) На 27.05.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000000228 от 27.05.2016 г. в размер на 1 125.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 14.06.2016 г.) На 16.06.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000000235 от 31.05.2016 г. в размер на 110.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 12.07.2016 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора |
.
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 6 от 2015 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка чрез покупка от склад на доставчик на строителни материали: асфалт плътна смес и битумна емулсия" |
Прогнозна стойност | 49 859.61 лв. без вкл. ДДС (не е лимитна стойност) |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
06.10.2015 г. |
Срок за получаване на оферти | 17:00 ч. на 16.10.2015 г. |
Дата, час и място на публично |
19.10.2015 г., в 15:00 ч. в стая №306 в административната сграда на община Садово |
Документи |
Публична покана |
Разяснения по условията на обществената поръчка |
|
Протокол на комисията |
Протокол от 23.10.2015 г. (публикуван на: 23.10.2015 г.) |
Договор |
Договор от 05.11.2015 г. (публикуван на: 16.11.2015 г.) |
Допълнителни споразумения за изменения в договора | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 20.11.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура № 0000006656 от 09.11.2015 г. в размер на 22 731.53 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 14.12.2015 г.) На 07.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура № 0000006668 от 30.11.2015 г. в размер на 7 880.94 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 14.01.2016 г.) На 23.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура № 0000006756 от 15.12.2015 г. в размер на 39 573.62 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 14.01.2016 г.) На 11.05.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура № 0000006894 от 28.04.2016 г. в размер на 6227.17 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 14.06.2016 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора | На 11.05.2016 г. е приключило изпълнението на договора с получаването на дължимото плащане от доставчика. (публикувана на: 14.06.2016 г.) |
.
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 5 от 2015 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на въглища за отоплителен сезон 2015/2016 г. за нуждите на общинска администрация Садово и други звена на бюджетна издръжка на територията на общината (кметства, пенсионерски клубове, детски градини)" |
Прогнозна стойност | 30 000 лв. без вкл. ДДС (не е лимитна стойност) |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
11.08.2015 г. |
Срок за получаване на оферти | 17:00 ч. на 24.08.2015 г. |
Дата, час и място на публично |
25.08.2015 г., в 15:00 ч. в заседателната зала на община Садово |
Документи |
Публична покана Проект на договор |
Разяснения по условията на обществената поръчка |
|
Протокол на комисията |
Протокол от 27.08.2015 г. (публикуван на: 27.08.2015 г.) |
Договор |
Договор от 11.09.2015 г. (публикуван на: 17.09.2015 г.) |
Допълнителни споразумения за изменения в договора | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 18.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура № 0000000060 от 12.12.2015 г. в размер на 18 245.71 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 06.01.2016 г.) На 07.03.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура № 0000000065 от 01.03.2016 г. в размер на 2 730 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.03.2016 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора |
.
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 4 от 2015 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: " Доставка чрез покупка на машина за земни работи - 1 бр. багер (втора употреба)" |
Прогнозна стойност | 45 000 лв. с вкл.ДДС |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
18.06.2015 г. |
Срок за получаване на оферти |
17:00 ч. на 30.06.2015 г. |
Дата, час и място на |
01.07.2015 г., в 15:00 ч. в заседателната зала на община Садово |
Документи | |
Разяснения по условията на обществената поръчка |
|
Протокол на комисията |
Протокол на комисията (публикуван на: 03.07.2015 г.) |
Договор |
Договор (публикуван на: 22.07.2015 г.) |
Допълнителни споразумения за изменения в договора | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 13.07.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура № 0100000937 в размер на 45 000.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 22.07.2015 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/ прекратяване на договора |
На 14.07.2015 г. е приключило изпълнението на договора с получаването на дължимото плащане от доставчика. (публикувана на: 30.07.2015 г.) |
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 3 от 2015 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Извършване на обществен превоз на пътници по автобусни линии "Граница на Община Родопи - с. Катуница", "Граница на Община Родопи - с. Караджово" и "Граница на Община Родопи - с. Кочево" от утвърдената общинска транспортна схема на община Садово, съгласно маршрутни разписания" |
Прогнозна стойност | 10 000 лв. |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
17.06.2015 г. |
Срок за получаване на оферти | 17:00 ч. на 29.06.2015 г. |
Дата, час и място на публично |
30.06.2015 г., в 10:00 ч. в заседателната зала на община Садово |
Документи |
Публична покана Маршрутно разписание Община Родопи - с. Катуница - с. Караджово Маршрутно разписание Община Родопи - с. Катуница 1 Маршрутно разписание Община Родопи - с. Катуница 2 Маршрутно разписание Община Родопи - с. Катуница 3 Маршрутно разписание Община Родопи - с. Катуница 4 Маршрутно разписание Община Родопи - с. Катуница 5 |
Разяснения по условията на обществената поръчка |
|
Протокол на комисията |
Протокол от 30.06.2015 г. (публикувано на: 01.07.2015 г.) |
Договор |
Договор (публикуван на: 22.07.2015 г. ) |
Допълнителни споразумения за изменения в договора | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
|
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора |
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 2 от 2015 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на нови съдове за ТБО - кофи с вместимост 120 л. и контейнери с вместимост 1 100 л." |
Прогнозна стойност | 54 000 лв. без ДДС |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
03.06.2015 г. |
Срок за получаване на оферти | 17:00 ч. на 15.06.2015 г. |
Дата, час и място на публично |
16.06.2015 г., в 15:00 ч. в заседателната зала на община Садово |
Документи |
Публична покана |
Разяснения по условията на обществената поръчка |
|
Протокол на комисията |
Протокол (публикуван на: 26.06.2015 г.) |
Договор |
Договор (публикуван на: 07.08.2015 г.) |
Допълнителни споразумения за изменения в договора | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 02.09.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000007487 от 07.08.2015 г. в размер на 22 644.00 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.09.2015 г.) На 07.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000007555 от 28.08.2015 г. в размер на 52 836.00 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 06.01.2016 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора |
На 07.12.2015 г. е приклщчило изпълнението на договора с окончателното плащане на дължимите суми по него. (публикувана на: 06.01.2016 г.) |
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 1 от 2015 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор" с обособена позиция 1 "Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие" и обособена позиция 2 "Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа и достъп до интернет" |
Прогнозна стойност | 65 900 лв. без ДДС |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
21.03.2015 г. |
Срок за получаване на оферти | 02.04.2015 г., 16:00 ч. |
Дата, час и място на публично |
03.04.2015 г., в 10:00 ч. в заседателната зала на община Садово |
Документи |
Публична покана Техническо предложение (Образец по обособена позиция 1) |
Разяснения по условията на обществената поръчка |
Разяснение от 30.03.2015 г. |
Протокол на комисията |
Протокол (публикуван на: 16.04.2015 г.) |
Договор |
Договор (публикуван на: 02.06.2015 г.) |
Допълнителни споразумения за изменения в договора | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 31.07.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №0314608837, №0314192150, №0314687799 и №0312998640 в общ размер на 2 420.94 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 07.08.2015 г.) На 25.08.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №0317067482 от 28.07.2015 г., №0316283878 от 13.07.2015 г. , №0316202839 от 10.07.2015 г. и №0315779417 от 02.07.2015 г. в общ размер на 2 387.68 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.09.2015 г.) На 08.09.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №0318745719 от 26.08.2015 г., №0317370131 от 01.08.2015 г. и №0317879025 от 12.08.2015 г. в общ размер на 1 464.93 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.09.2015 г.) На 17.09.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №0317798202 от 11.08.2015 г. и №0319050382 от 02.09.2015 г. в общ размер на 2 356.04 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 29.10.2015 г.) На 29.09.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №0317888368 от 12.08.2015 г. и №0319566248 от 14.09.2015 г. в общ размер на 119.95 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 29.10.2015 г.) На 09.10.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №0319498901 от 12.09.2015 г., №0319556382 от 14.09.2015 г. и №0320347278 от 25.09.2015 г. в общ размер на 1 013.92 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 16.11.2015 г.) На 13.10.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa №0321152915 от 13.10.2015 г. в размер на 42.00 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 16.11.2015 г.) На 29.10.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №0320650546 от 02.10.2015 г. , №0321211910 от 13.10.2015 г. и №0321073253 от 12.10.2015 г. в общ размер на 2 456.54 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 16.11.2015 г.) На 23.11.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa №0321164037 от 13.10.2015 г. в размер на 57.12 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.12.2015 г.) На 26.11.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №0322242885 от 02.11.2015 г. и №0322661961 от 10.11.2015 г. в общ размер на 2 285.63 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.12.2015 г.) На 27.11.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa №0329134082 от 27.10.2015 г. в размер на 139.87 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.12.2015 г.) На 07.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0322741877 от 12.11.2015 г. в размер на 42.00 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.01.2016 г.) На 15.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0323925588 от 02.12.2015 г. в размер на 1 285.54 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.01.2016 г.) На 22.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0322753070 от 12.11.2015 г. в размер на 70.18 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.01.2016 г.) На 05.01.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0324342070 от 10.12.2015 г. в размер на 911.06 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 09.02.2016 г.) На 05.01.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0324420937 от 11.12.2015 г. в размер на 42.00 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 09.02.2016 г.) На 13.01.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0325201757 от 28.12.2015 г. в размер на 139.27 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 09.02.2016 г.) На 13.01.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0325521542 от 05.01.2016 г. в размер на 1 295.93 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 09.02.2016 г.) На 22.01.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0324432065 от 11.12.2015 г. в размер на 66.23 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 09.02.2016 г.) На 04.02.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0326022583 от 13.01.2016 г. в размер на 44.29 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.03.2016 г.) На 26.02.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0327737284 от 16.02.2016 г. в размер на 64.61 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.03.2016 г.) На 26.02.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0326032965 от 13.01.2016 г. в размер на 65.21 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.03.2016 г.) На 07.03.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0325941026 от 12.01.2016 г. в размер на 925.10 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 15.04.2016 г.) На 07.03.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0327123279 от 02.02.2016 г. в размер на 1 294.03 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 15.04.2016 г.) На 16.03.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0327535576 от 10.02.2016 г. в размер на 832.31 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 15.04.2016 г.) На 16.03.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0327728707 от 16.02.2016 г. в размер на 45.46 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 15.04.2016 г.) На 16.03.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0328818259 от 04.03.2016 г. в размер на 1 302.02 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 15.04.2016 г.) На 13.04.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактурa № 0329425290 от 14.03.2016 г. в размер на 66.73 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 16.05.2016 г.) На 21.04.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0329222497 от 10.03.2016 г. в размер на 839.22 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 16.05.2016 г.) На 21.04.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0329415933 от 14.03.2016 г. в размер на 61.49 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 16.05.2016 г.) На 21.04.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0330188880 от 25.03.2016 г. в размер на 139.27 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 16.05.2016 г.) На 21.04.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0330507206 от 01.04.2016 г. в размер на 1 298.32 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 16.05.2016 г.) На 25.05.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0330950568 от 12.04.2016 г. в размер на 865.31 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.06.2016 г.) На 25.05.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 03309584729 от 13.04.2016 г. в размер на 42.00 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.06.2016 г.) На 09.06.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0332263938 от 04.05.2016 г. в размер на 1 306.38 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 12.07.2016 г.) На 09.06.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0332660295 от 11.05.2016 г. в размер на 1 075.71 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 12.07.2016 г.) На 09.06.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0332737858 от 12.05.2016 г. в размер на 42.00 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 12.07.2016 г.) На 09.06.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0332746469 от 12.05.2016 г. в размер на 55.97 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 12.07.2016 г.) На 09.06.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0330993794 от 13.05.2016 г. в размер на 60.28 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 12.07.2016 г.) На 25.07.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0333843034 от 01.06.2016 г. в размер на 1 281.36 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 09.08.2016 г.) На 25.07.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0334397147 от 10.06.2016 г. в размер на 939.64 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 09.08.2016 г.) На 25.07.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0334474011 от 13.06.2016 г. в размер на 42.00 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 09.08.2016 г.) На 28.07.2016 г. е извършено плащане по договора на основание фактура: № 0334482822 от 13.06.2016 г. в размер на 58.43 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 09.08.2016 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора |
.
Възложител | Основно училище Христо Ботев, село Поповица, община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 1* от 2014 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на течно гориво газьол за отопление, маркирано с шифър по ЕКП 02144400045 за задоволяване потребностите на ОУ "Христо Ботев" с.Поповица за отоплителен сезон 2014/2015 г." |
Прогнозна стойност | 34 000.00 лв. с вкл. ДДС за доставката на около 20 000 л. |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
03.11.2014 г. |
Срок за получаване на оферти | 13:30 ч. на 17.11.2014 г. |
Дата, час и място на публично |
18.11.2014 г., 10:00 ч. в учителската стая на ОУ "Христо Ботев" |
Документи |
Публична покана |
Договор | |
Допълнителни споразумения за изменения в договора |
|
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 07.01.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура № 0000006225/2212 в размер на 6 149.46 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 15.01.2015 г.) На 23.11.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура № 0000002199 в размер на 5 178.84 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.12.2015 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора | На 23.11.2015 г. е приключило изпълнението на договора с получаването на дължимото плащане от доставчика. (публикувана на: 14.12.2015 г.) |
.йss
й
Възложител | Основно училище Богданица, село Богданица, община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 1* от 2014 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на готов топъл обяд за учениците в ОУ Богданица, с. Богданица, община Садово, област Пловдив за учебната 2014/2015 год." |
Прогнозна стойност | 33 000.00 лв. |
Публичната покана и документацията са публикувани на | 23.09.2014 г. |
Валидна до | 02.10.2014 г. |
Срок за подаване на офертата | 13:00 ч. на 02.10.2014 г. |
Дата, час и място на публично отваряне на офертата |
03.10.2014 г., 9:30 ч. в сградата на ОУ Богданица на адрес: община Садово, с.Богданица, ул."1-ва" № 48 |
Документи | |
Договор |
к
к
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 7 от 2014 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка чрез покупка на техника за сметосъбиране - камион (втора употреба)" |
Прогнозна стойност | 65 833.00 лв. |
Публичната покана и документацията са публикувани на |
07.07.2014 г. |
Валидна до | 15.07.2014 г. |
Срок за подаване на оферти | 17:00 ч. на 15.07.2014 г. |
Дата, час и място на публично |
17.07.2014 г., 10:00 ч. в заседателната зала на община Садово |
Документи | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 28.01.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000000008 от 20.01.2015 г. в размер на 77 040.00 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 14.09.2015 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/ прекратяване на договора |
На 28.01.2015 г. е приключило изпълнението на договора с получаването на дължимото плащане от доставчика. (публикувана на: 14.09.2015 г.) |
.
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 6 от 2014 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на въглища за отоплителен сезон 2014/2015 г. за нуждите на общинска администрация Садово и други звена на бюджетна издръжка на територията на общината" |
Прогнозна стойност | 35 000.00 лв. |
Публичната покана и документацията са публикувани на | 30.06.2014 г. |
Валидна до | 10.07.2014 г. |
Срок за подаване на офертата | 16:00 ч. на 10.07.2014 г. |
Дата, час и място отваряне на офертата |
25.07.2014 г., 15:00 ч. в заседателната зала на община Садово на адрес: гр.Садово, ул."Иван Вазов" № 2, ет.4 |
Документи | |
Информация за плащания по договора и по |
На 29.12.2014 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №1506122930 от 15.09.2014 г., №1506123001 от 24.09.2014 г. и №1506123008 от 25.09.2014 г., в общ размер на 28 193.83 лв. с вкл. ДДС (публикувана на: 14.09.2015 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора |
С изтичане срока на договора на 19.08.2015 г. страните са изпълнили задълженията си една към друга и към същата дата договора следва да се счита за приключен. (публикувана на: 26.08.2015 г.) |
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 5 от 2014 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Парк с.Катуница, община Садово" |
Прогнозна стойност | 310 181.20 лв. |
Публичната покана и документацията са публикувани на | 30.06.2014 г. |
Валидна до | 08.07.2014 г. |
Срок за подаване на офертата | 17:00 ч. на 08.07.2014 г. |
Дата, час и място на публично отваряне на офертата |
23.07.2014 г., 9:00 ч. в заседателната зала на община Садово на адрес: гр.Садово, ул."Иван Вазов" № 2, ет.4 |
Документи |
.
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 4 от 2014 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Строително-монтажни дейности за подобряване и поддържане в изправност на улични платна и общински пътища." |
Прогнозна стойност | 197 589.00 лв. |
Публичната покана и документацията са публикувани на | 09.06.2014 г. |
Валидна до | 19.06.2014 г. |
Документи | |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 09.10.2014 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000001679 от 07.10.2014 г. в размер на 64 788.00 лв. с вкл. ДДС. (публикувано на: 15.09.2015 г.) На 11.12.2014 г. е извършено плащане по договора на основание фактури №0000001679 от 07.10.2014 г., №0000001834 от 05.12.2014 г., №0000001834 от 05.12.2014 г.,№0000001841 от 08.12.2014 г. и №0000001842 от 08.12.2014 в общ размер на 163 121.96 лв. с вкл. ДДС. (публикувано на: 15.09.2015 г.) На 18.12.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000002228 от 08.12.2015 г. в размер на 13 968.77 лв. с вкл. ДДС. (публикувано на: 06.01.2016 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/прекратяване на договора |
На 18.12.2015 г. е приключило изпълнението на договора с получаването на дължимото плащане от строителя. (публикувана на: 06.01.2016 г.) |
.
Възложител |
Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на |
№ 3 от 2014 г. |
Описание |
Публична покана за събиране на оферта за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на нови съдове за ТБО за нуждите на Община Садово - пластмасови кошове с вместимост 120 л. и пластмасови контейнери с вместимост 1100 л." |
Прогнозна стойност |
64 000.00 лв. |
Публичната покана и документацията са публикувани на | 26.05.2014 г. |
Валидна до | 04.06.2014 г. |
Документи |
.
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 2 от 2014 г. |
Описание | Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка чрез покупка от склад-производствена база на доставчик на строителни материали: асфалт пътна смес и битумна емулсия". |
Прогнозна стойност | 37 000.00 лв. |
Публичната покана и документацията са публикувани на | 26.05.2014 г. |
Валидна до | 04.06.2014 г. |
Документи | Публична покана |
Информация за датата, основанието и размера на извършените плащания по договора и по договорите за подизпълнение (вкл. авансовите) |
На 09.10.2014 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000005629 от 31.09.2014 г. в размер на 9 588.43 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 22.10.2015 г.) На 24.11.2014 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000005647 от 31.10.2014 г. в размер на 10 443.89 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.09.2015 г.) На 11.12.2014 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000005802 от 28.11.2014 г. в размер на 9 067.87 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.09.2015 г.) На 19.12.2014 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000005793 от 17.12.2014 г. в размер на 951.18 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.09.2015 г.) На 06.04.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000005964 от 31.03.2015 г. в размер на 5 872.70 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.09.2015 г.) На 18.05.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000006060 от 30.04.2015 г. в размер на 11 758.54 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.09.2015 г.) На 17.06.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000006137 от 29.05.2015 г. в размер на 9 349.50 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.09.2015 г.) На 07.07.2015 г. е извършено плащане по договора на основание фактура №0000006207 от 30.06.2015 г. в размер на 9 133.28 лв. с вкл. ДДС (публикувано на: 15.09.2015 г.) |
Информация за датата и основанието за приключване/ прекратяване на договора |
На 07.07.2015 г. е приключило изпълнението на договора с получаването на дължимото плащане от доставчика. (публикувана на: 15.09.2015 г.) |
.
Възложител | Кмет на община Садово |
Идентификационен номер на електронната преписка |
№ 1 от 2014 г. |
Описание | Публична покана за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Провеждане на други специализирани обучения", по проект: "ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНАТА КОМПЕТЕНТНОСТ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА САДОВО", Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси" под приоритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация", BG051РО002/13/2.2-11, а именно: Обучение по: "Планиране и управление на дейността на общината в условия на криза", Обучение по: "Успешно общуване в неформална среда", Обучение по: "Ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми" |
Прогнозна стойност | 35 625.00 лв. |
Публичната покана и документацията са публикувани на | 12.02.2014 г. |
Валидна до | 21.02.2014 г. |
Документи | Публична покана |